LEMET, unul dintre cei mai mari producători de mobilă din România, a continuat să investească în prima jumătate a anului în dezvoltarea companiei, în extinderea reţelei de magazine LEMS şi în lansarea de produse noi, în contextul unei pieţe tot mai competitive, afectate de apariţia unor noi jucători, inclusiv din zona online, şi de reduceri agresive de preţ practicate de marii competitori. Astfel, compania a derulat investiţii de aproape 6 milioane lei în prima jumătate a lui 2025, cea mai mare parte fiind alocată sustenabilităţii.
”Chiar dacă piaţa a traversat un context dificil, apariţia de jucători noi şi un context socio-politic tumultos, am continuat să investim în dezvoltarea companiei şi în infrastructura reţelei de magazine LEMS. Direcţiile principale au fost energia verde, digitalizarea şi modernizarea magazinelor LEMS, iar prezenţa magazinului nostru în online devine din ce în ce mai consistentă. Este un efort financiar important, dar credem că doar prin investiţii consistente putem asigura stabilitate şi creştere pe termen lung”, a declarat Adina Rizea, director LEMET.
Fondată în 1991, compania LEMET dispune de facilităţi de producţie şi spaţii de depozitare ce însumează peste 40.000 de metri pătraţi. Anual, aici sunt procesate aproximativ 3.500.000 de panouri, se realizează peste 80.000 de piese din lemn masiv şi peste 13.000 de articole tapiţate.