20.7 C
Cluj-Napoca
sâmbătă, iulie 12, 2025
Google search engine
AcasăANTREPRENORI DE SUCCESAntreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefănescu din Timişoara au dezvoltat o reţea de...

Antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefănescu din Timişoara au dezvoltat o reţea de 25 de magazine de cosmetice, ce a generat afaceri de 22,8 mil. euro în 2024

Cupio, brandul românesc de cosmetice lansat de antreprenorii timişoreni Raluca şi Răzvan Ştefănescu în urmă cu 13 ani, a finalizat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 22,8 mil. euro la nivel de grup, în creştere cu 9,5% faţă de anul anterior, şi cu o reţea naţională de 25 de magazine. Cupio a devenit unul dintre principalii furnizori de cosmetice pentru saloanele de înfrumuseţare din ţară, produsele brandului ajungând şi în afara graniţelor, prin intermediul distribuitorilor autorizaţi din Italia, Germania şi Danemarca, potrivit informaţiilor furnizate de companie.

Segmentul de oje semipermanente şi Rubber Base a fost unul dintre cele mai performante, generând vânzări de peste 500.000 de unităţi. În paralel, brandul îşi accelerează expansiunea internaţională prin propria platformă de e-commerce, lansată în 2024 pentru a facilita accesul clienţilor din Europa la produsele sale, potrivit unui comunicat de presă transmis de companie.

”Ne aflăm într-o etapă de consolidare şi creştere, atât pe piaţa locală, cât şi pe cea internaţională. Digitalizarea şi expansiunea pe pieţele externe sunt priorităţi strategice pentru noi, iar lansarea platformei internaţionale este un pas firesc în această direcţie”, a declarat Raluca Ştefănescu, cofondator Cupio, într-un comunicat de presă. Compania a lansat anul trecut aplicaţia mobilă Cupio, oferind acces rapid la produse, oferte personalizate şi tutoriale de specialitate. 

”Investiţiile în digitalizare vin în contextul în care comerţul online reprezintă o componentă importantă a businessului, iar clienţii sunt din ce în ce mai interesaţi de soluţii rapide şi intuitive de shopping. Totodată, Academia Cupio din Timişoara, cel mai recent proiect educaţional al brandului, oferă cursuri specializate pentru tehnicieni de unghii şi make-up artişti”, potrivit comunicatului de presă transmis de companie.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments