Hubul Băncii Transilvania dedicat micilor antreprenori, Stup, a ajutat la înfiinţarea a 500 de noi afaceri în cei doi ani de existenţă a acestui concept. În acest timp, Stup a strâns o comunitate de 27.000 de membri, mici afaceri.
”Stupul îşi continuă drumul început acum doi ani într-un mod autentic şi plin de valoare. În fiecare zi, antreprenorii ne calcă pragul pentru consultanţă, cursuri şi evenimente, pentru a accesa soluţii pentru dezvoltarea businessului pe care îl au. Este ceea ce ne-am dorit de la început, să construim o comunitate, să creăm un spaţiu de dialog şi dezvoltare pentru antreprenori, mai ales pentru afacerile care sunt la început de drum. Cei doi ani ne-au depăşit aşteptările legate de modul în care piaţa a reacţionat la acest concept nou, ceea ce ne dă încredere să-i continuăm dezvoltarea. Ne dorim să contribuim şi mai mult, concret, practic, la dezvoltarea comunităţii antreprenoriale”, spune Cristina Sindile, CEO BT Mic.