10.7 C
Cluj-Napoca
duminică, iunie 16, 2024
Google search engine
AcasăIDEI DE AFACERIAntreprenoarea Ioana Ciortea a investit peste 150.000 de euro în nectarul de...

Antreprenoarea Ioana Ciortea a investit peste 150.000 de euro în nectarul de cătină produs sub marca ”Strop de Soare”

Cu pasiunea sa pentru sănătatea în centrul atenţiei, Ioana Ciortea, tehnician de imagistică şi radiologie medi­cală, a investit peste 150.000 de euro în producţia de nectar de cătină sub brand Strop de Soare în decurs de mai bine de un deceniu, potrivit Ziarului Financiar.

”Am început în anul 2011. Lucrând în cabinet, am simţit nevoia să stau în aer liber şi m-am interesat despre tot felul de plante şi am descoperit cătina. Am fost uimită de proprietăţile ei şi am văzut cât de multe beneficii are pentru organism. Aşa am înfiinţat o plantaţie cu 9.000 de copăcei într-o zonă nepoluată, în judeţul Alba, la Gârbova de Sebeş. Acolo a început toată povestea”, a povestit Ioana Ciortea, fondatoarea Nectar de Cătină Strop de Soare, citata de ZF.

Numele brandului Strop de Soare vine de la faptul că zona Gârbova de Sebeş, care, potrivit acesteia, este mângâiată de razele de soare. Astfel, ea a ales să investească acolo pentru început 20.000 de euro în butaşii de cătină, căci terenul îl deţinea, şi ulterior s-a dezvoltat.

”Am investit într-un aparat de suc mic, apoi am luat un aparat care să fie potrivit pentru producţia de nectar şi după aceea am investit în fabrică. Anul trecut am accesat fonduri europene să ne automatizăm, am luat o staţie de îmbuteliere semi automată şi un pasteurizator mai mare. Iniţia, am reinvestit tot ce am câştigat, am adus şi bani de acasă, apoi am luat fonduri europene şi investiţia totală a depăşit 150.000 de euro în aceşti ani”, îşi aminteşte Nectar de Cătină Strop de Soare.

Ea a pornit la drum cu o abordare dublă a sănătăţii: puterea naturală a cătinei combinată cu sa expertiza medicală pentru un stil de viaţă sănătos. Ea a explicat că sucurile companiei nu sunt produse la presă, ci printr-un storcător, astfel încât să rămână vâscoase şi dense, ci nu sunt apoase, păstrând cât mai mult din fruct. De asemenea, fructele vin din plantaţia certificată ecologic a companiei şi produsele finite sunt fără adaos de zahăr, coloranţi şi conservanţi. Compania Fresh Sundrops, care deţine brandul Nectar de Cătină Strop de soare, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 128.000 de lei şi un profit de 1.000 de lei, conform datelor publice.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments