Producătorul de mezeluri Mariflor Prodcom din Gherla, judeţul Cluj, controlat de familia Mureşan, a raportat pentru 2024 o cifră de afaceri de aproape 55,8 mil. lei (11,2 mil. euro), în creştere cu aproximativ 5% faţă de anul anterior, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului Finanţelor.
Profitul net al Mariflor Prodcom a scăzut anul trecut cu 47% faţă de 2023, ajungând la aproximativ 703.000 de lei (141.000 de euro), conform datelor publice. Compania a finalizat anul 2024 cu un număr mediu de 156 de angajaţi. Mariflor Prodcom deţine o reţea de 25 de magazine în judeţele Cluj şi Bistriţa-Năsăud, cele mai multe unităţi fiind deschise în municipiul Cluj-Napoca, potrivit site-ului companiei.
Desfacerea produselor Mariflor Prodcom se face atât prin intermediu magazinelor proprii, cât şi prin unităţile comerciale partenere din Bucureşti, Bistriţa-Năsăud, Mureş, Sălaj, Maramureş, Bihor şi Satu Mare, conform datelor de pe site-ul Mariflor. Compania colaborează şi cu lanţurile de magazine Kaufland şi Profi. Familia Mureşan a lansat la finalul anului 2017 un nou concept pentru magazinele Mariflor, integrând în cadrul unităţilor şi o zonă de bistro, cu mâncare gătită şi locuri de servire a mesei.