Altex România, liderul pieţei de retail electro-IT, extinde anul acesta ecosistemul de branduri prin integrarea reţelei Brico Depot, care va participa pentru prima dată la campania Black Friday. Integrarea Brico Depot marchează o etapă importantă în consolidarea poziţiei grupului pe piaţa locală.
Reţeaua Brico Depot funcţionează în prezent sub umbrela Altex România, alături de Altex şi Media Galaxy, fiecare păstrând o strategie distinctă.
”Grupul are trei branduri care împărtăşesc aceleaşi valori şi standarde de calitate. Nu vom uni magazinele, dar există locaţii unde toate sunt prezente în acelaşi complex”, a explicat Raul Filip, director adjunct la Altex România.
Altex a avut în 2024 o cifră de afaceri de 7,7 mld. lei, iar magazinele Brico Depot au rulat 1,5 mld. lei. După consolidarea operaţiunilor, Altex România ar putea fi a doua companie antreprenorială care trece de 10 mld. lei (2 mld. euro) cifră de afaceri pe o singură entitate fiscală.