FAN Courier, liderul pieţei locale de curierat, a încheiat 2024 cu afaceri de 1,3 miliarde lei, după un avans de peste 12%, creşterea fiind susţinută de un volum mai mare de colete. Cu toate acestea, profitul net al companiei a scăzut la 70 mil. lei în 2024, de la 75 mil. lei anul anterior. Scăderea profitului este explicată, de pe o parte, şi de creşterea volumelor de colete mici, comandate de pe platformele chinezeşti.
Jucătorul din curierat a continuat investiţiile, astfel că, anul trecut, a alocat investiţiilor circa 50 milioane de euro, dintre care 32 de milioane euro au mers în extinderea şi modernizarea depozitelor, precum cele din Deva, Arad, Constanţa, Iaşi şi Bucureşti, dar şi în reţeaua de lockere şi în digitalizare.
Reţeaua FANbox a ajuns la circa 2.000 de lockere, iar compania vrea instalarea a încă 500 astfel de unităţi până la finalul anului 2025. Cu această extindere, FAN Courier vrea să se concentreze pe creşterea volumelor livrate la lockere, astfel încât să ajungă la o creştere de 80% a volumelor predate la lockere. FAN Courier nu are planuri de a intra pe noi pieţe, vrând să îşi consolideze prezenţa pe piaţa din România şi Republica Moldova, acolo unde a ajuns la o cotă de piaţă de 20%. Totuşi, compania vrea să crească segmentul de livrări cross-border.