Grupul eMAG, cel mai mare retailer online din regiune, a înregistrat în anul fiscal 2025 încheiat în martie 2025 venituri de 2,5 mld. dolari, în creştere cu 11% faţă aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul creşterii ”robuste” înregistrate în România, conform rezultatelor financiare publicate de Prosus, acţionarul majoritar. Prosus este deţinut la rândul său de grupul Naspers din Africa de Sud.
”eMAG şi-a majorat veniturile consolidate cu 11 % (sau 12% în monedă locală), până la 2,5 miliarde de dolari, impulsionate de creşterea robustă a afacerii de retail online din România şi de dezvoltarea noilor linii de business – logistică (curierat şi lockere) şi grocery. Profitul operaţional ajustat (aEBIT) s-a îmbunătăţit cu 40 milioane de dolari, ajungând la14 milioane de dolari, astfel că societatea a trecut pe profit. Volumul brut al mărfurilor tranzacţionate (GMV) la nivel de grup a crescut cu 9 % (în monedă locală) în anul fiscal 2025, fiind susţinut în principal de România (+15 %), care a generat un aEBIT de 50 de milioane de dolari, compensând dificultăţile din Ungaria şi ritmul mai lent din Bulgaria”, conform raportului.
















