În prezent, 44% dintre ingredientele utilizate în restaurantele McDonald’s din România sunt de origine locală. În perioada 28 aprilie-28 mai, clienții restaurantelor McDonald’s din toată țara vor putea participa la tururi organizate în bucătăriile acestora pentru a putea vedea cum sunt preparate produsele.
Restaurantele McDonald’s din România folosesc carne de pui de la Transavia, companie antreprenorială românească fondată de Ioan Popa, ouă free-range de la Toneli, business dezvoltat în România și deținut acum de antreprenorii Youssef Laoun și Toni Khoury, gem de vișine și suc de mere de la Râureni, brand al familiei Mutu și zahăr de la fabricile din România ale Agrana.
De asemenea, Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, mai cumpără chifle cu grâu românesc de la Lantmännen Unibake, companie daneză cu două brutării în România, salate și legume de la Eisberg, parte din grupul Bell Food Group cu sediul în Elveţia și o unitate de procesare în Pantelimon și lapte pentru cafea de la Olympus, compania grecească cu fabrică în județul Brașov.
În afară de aceste ingrediente locale, lanțul de restaurante folosește marfă din țări precum Germania de unde aduce carnea de porc sau sosurile, Polonia și Austria de unde cumpră cartofii și laptele utilizat la înghețată sau din Țările Baltice de unde vine carnea de vită din burgeri care este produsă de la Biovela, unul dintre cei mai mari producători de carne din Europa Centrală.
”Colaborările noastre cu furnizorii locali și internaționali reflectă angajamentul McDonald’s față de calitate, sustenabilitate și responsabilitate socială. Nu este vorba doar despre livrarea unor produse bune – este vorba despre a construi, împreună cu parteneri de încredere, un lanț de aprovizionare eficient, etic și adaptat la nevoile comunităților din România. Investind constant în relații durabile cu acești parteneri, contribuim activ la dezvoltarea economiei locale și susținem un model de afaceri orientat spre viitor, bazat pe transparență, inovație și grijă față de oameni”, a adăugat Valentin Truță, Director General Premier Restaurants România.



 
                                    












