1.7 C
Cluj-Napoca
miercuri, noiembrie 19, 2025
Google search engine
AcasăANUNȚURILanţul de cafenele 5 to go intră pe piaţa distribuţiei de pachete...

Lanţul de cafenele 5 to go intră pe piaţa distribuţiei de pachete turistice

Lanţul de cafenele 5 to go îşi extinde portofoliul de servicii şi intră pe piaţa distribuţiei de pachete turistice printr-un parteneriat cu Fibula Air Travel, touroperator cu o prezenţă importantă pe pieţele din Turcia şi Europa de Sud-Est.

Astfel, începând cu 15 noiembrie, fiecare cafenea din reţea a devenit punct de acces pentru vacanţe personalizate, concepute de Fibula Air Travel în funcţie de profilul de consum al publicului 5 to go. Ofertele sunt disponibile prin scanarea unor coduri QR amplasate în locaţii, spun reprezentanţii companiei. Potrivit acestora, parteneriatul cu Fibula Air Travel se va desfăşura pe o perioadă de un an, iar pachetele turistice vor fi actualizate constant, de la city break-uri tematice la oferte speciale pentru evenimente internaţionale.

”În cei 10 ani pe piaţă, focusul 5 to go a fost constant pe înţelegerea nevoilor oaspeţilor din cafenele, pe care le abordăm într-un mod creativ, facil şi prietenos. Deşi businessul nostru are ca punct central cafeaua, ne-am asumat misiunea de a oferi mereu mai mult, adăugând noi dimensiuni experienţei din locaţii”, explică Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

Iniţiativa marchează o nouă etapă în strategia de diversificare a brandului, care în ultimii ani a adăugat în portofoliu produse complementare precum croissante ambalate, deserturile Maison du Brownie sau gustările Nutrino Lab. Pentru vizibilitatea campaniei, toate unităţile 5 to go includ pahare personalizate şi materiale vizuale dedicate, iar odată cu lansarea parteneriatului a fost introdusă şi o băutură signature, creată special pentru proiect.

Fibula Group este un touroperator cu o prezenţă importantă în regiunea Balcanilor, activ de peste trei decenii pe pieţele din Turcia şi Europa de Sud-Est. Grupul operează prin birouri proprii în România, Turcia, Bosnia şi Herţegovina, Macedonia de Nord, Kosovo, Serbia, Albania şi Elveţia, acoperind activităţi de touroperating, ospitalitate, servicii de destinaţie (DMC) şi soluţii tehnologice. Portofoliul include mai multe hoteluri de cinci stele în Antalya (Belek şi Side) şi în Ohrid (Macedonia de Nord), iar pentru vara lui 2025 este programată deschiderea unei noi unităţi în Belek.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments