1.7 C
Cluj-Napoca
miercuri, noiembrie 19, 2025
Google search engine
AcasăANUNȚURIDigi Communications şi-a crescut veniturile la 1,64 miliarde de euro în primele...

Digi Communications şi-a crescut veniturile la 1,64 miliarde de euro în primele nouă luni

Digi Communications (DIGI) a raportat pentru primele nouă luni din 2025 venituri consolidate de 1,64 miliarde de euro, în creştere cu 16% faţă de aceeaşi perioadă din 2024, susţinute de avansul portofoliului de clienţi pe toate pieţele în care operează – România, Spania, Portugalia şi Italia. Profitul net însă a scăzut la 16,7 mil. euro de la 341 mil. euro.

La nivel operaţional, grupul a depăşit pragul de 30 de milioane de contracte generatoare de venit (RGU), un avans de 17% raportat la anul precedent. Majorarea bazei de clienţi s-a reflectat în toate pieţele, cu ritmuri de creştere de două cifre în Spania şi Portugalia şi cu o evoluţie bună în România, unde Digi rămâne lider pe segmentul serviciilor fixe.

În T3 2025, România a generat venituri de 298,8 milioane de euro (plus 6,7% faţă de T3 2024), pe fondul creşterii cererii pentru servicii de telefonie mobilă, internet fix şi televiziune. Baza de clienţi mobili a urcat la 7,2 milioane (plus 13,2%), serviciile de internet fix au ajuns la 5,1 milioane de RGU (Ă6,1%), iar televiziunea cu plată la 6 milioane (plus 2,9%).

Spania a continuat să fie motorul principal de creştere al grupului, cu venituri de 235,9 milioane de euro în T3, un avans de 16,4% faţă de anul anterior, alimentat de extinderea accelerată a reţelei şi de pachetele tarifare. Numărul de utilizatori mobili a urcat la 6,9 milioane (plus 24,9%), iar cel al serviciilor de internet fix la 2,4 milioane (plus 34,4%). Portugalia, unde Digi a intrat comercial în noiembrie 2024, a contribuit cu 17,6 milioane de euro în trimestrul al treilea, odată cu extinderea rapidă a operaţiunilor şi atingerea unui portofoliu de 813.000 RGU. În Italia, baza de clienţi mobili a crescut cu 10%, până la 521.000 RGU.

Cheltuielile operaţionale ale grupului au avansat cu 23% în primele nouă luni, până la 1,55 miliarde de euro, pe fondul expansiunii accelerate pe pieţele externe şi al creşterii costurilor cu amortizarea, care au atins 430 de milioane de euro. Profitul net a scăzut semnificativ influenţat de scăderea câştigurilor excepţionale înregistrate anul trecut şi de creşterea costurilor financiare, în contextul investiţiilor masive în infrastructură.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments