Urbano Shopping & Living, centrul comercial de peste 100 mil. euro dezvoltat de Urbano Group în zona metropolitană Cluj-Vest, este pregătit pentru lansare în primăvara anului 2026, având ca principale ancore magazinele Hornbach şi Selgros. Prin selecţia operatorilor ancoră şi a brandurilor complementare, Urbano Shopping & Living intră în categoria proiectelor regionale cu potenţial ridicat de atracţie, adresându-se atât comunităţilor din Floreşti, Gilău, Luna şi Vlaha, cât şi fluxului consistent din zona de acces vestică a Clujului.
Până în prezent brandurile care au confirmat prezenţa în viitorul centru comercial Urbano Shopping & Living sunt supermarketul Lidl, modă & încălţăminte (Sinsay, Deichmann, Benvenuti, Sportisimo, Ovalsport), casă şi decoraţiuni (JYSK, Tedi), servicii & specialităţi (Stay Fit Gym, Prime Beef Băcănie, Farmacia Alma, Xpress, Fressnapf, Spitalul Veterinar Transilvania, PPC – staţii de încărcare vehicule electrice), drive-thru Hub & Restaurante (McDonald’s, Starbucks, Popeyes, Burger King, Mesopotamia).
Aceste branduri vor fi completate cu alte atracţii ale proiectului, Urbano Shopping & Living urmând să includă în total 32 de magazine în cadrul galeriei comerciale şi două ancore majore, magazinele Hornbach şi Selgros. Procesul de comercializare al proiectului URBANO Shopping & Living este gestionat în parteneriat cu Nhood România, companie de servicii şi soluţii de real estate integrate, prezentă în zece ţări europene, inclusiv în România.
Nhood va gestiona toate activităţile operaţionale ale proiectului: de la administrarea relaţiei cu chiriaşii şi gestionarea contractelor, până la coordonarea mentenanţei, controlul calităţii şi managementul incidentelor.
Compania va elabora bugetele anuale, va asigura facturarea şi colectarea creanţelor, precum şi raportarea financiară detaliată către proprietar. De asemenea, echipa Nhood va implementa strategia de marketing operaţional şi activări locale, susţinând interactţiunea permanentă între proiect şi comunitate.
„Ne bucurăm că am avut oportunitatea să contribuim, prin expertiza de leasing Nhood, la comercializarea acestui proiect strategic. Am reuşit să atragem branduri naţionale şi internaţionale care vor consolida profilul Urbano Shopping & Living şi, împreună cu investiţia importantă a proprietarului într-un proiect premium, vor genera un magnet comercial puternic pentru comunitatea locală şi nu numai”, a declarat Corina Toma, Leasing Manager Nhood România, într-un comunicat de presă.
În următoarele trei luni, proiectul va înainta spre finalizarea tuturor lucrărilor programate a se implementa: închiderea detaliilor la faţade, punerea în operă a finisajelor interioare şi amenajările exterioare, inclusiv zonele verzi.
„Obiectivul nostru este să oferim comunităţii un proiect complet, cu branduri relevante şi funcţiuni moderne, o experienţă plăcută, adaptată nevoilor familiilor din zona metropolitană Cluj-Vest. Şi asta este doar prima etapă a proiectului nostru”, a declarat Horaţiu Ilea, director în cadrul echipei de management a Urbano Group.
Proiectului Urbano Shopping & Living este amplasat pe un teren de 25 de hectare în zona metropolitană Cluj. Proiectul include două etape de dezvoltare. Etapa 1 prevede o galerie comercială multi-brand, cu o suprafaţă închiriabilă de 14.900 mp, un magazin de bricolaj (Hornbach), un hipermarket de tip cash&carry (Selgros), un supermarket (Lidl) şi o zonă de restaurante cu servicii drive-thru. Suprafaţa totală destinată funcţiunilor comerciale şi de servicii în această etapă va fi de aproximativ 45.000 mp, dezvoltate pe o suprafaţă construită de 155.000 mp. Proiectul va fi dezvoltat în două etape, până în 2028, şi va cuprinde pe termen mediu un mix extins de funcţiuni: retail, servicii comunitare, zone de divertisment şi sport, precum şi facilităţi de ospitalitate şi evenimente.
Investiţia totală în Urbano Shopping & Living depăşeşte 100 de milioane de euro, iar proiectul este estimat să genereze peste 500 de locuri de muncă directe în Floreşti si localităţile adiacente, atât în faza de construcţie, cât şi după finalizarea parcului comercial. Banca Transilvania a anunţat în luna august a acestui an că sprijină dezvoltarea parcui comercial Urbano Shopping & Living, printr-o finanţare de peste 16 milioane de euro.
Urbano Group acţionează ca un integrator de dezvoltare şi administrare a proiectelor de investiţii în proprietăţi premium din următoarele domenii: logistic şi industrial, rezidenţial, birouri şi comercial. Începând cu anul 2016, dezvoltările grupului sunt concentrate în oraşul Cluj-Napoca şi zona netropolitană Cluj.
















