Retailerul polonez LPP, prezent pe plan local cu toate cele cinci branduri ale sale, Sinsay, Reserved, Mohito, Cropp şi House, a ajuns la circa 250 de magazine în România după ce a inaugurat 60 în anul financiar 2024 (1 februarie 2024-31 ianuarie 2025).
Pariind pe o expansiune accelerată, polonezii au devenit al treilea grup de modă de pe plan local care a atins pragul de 2 mld. lei cifră de afaceri. Celelalte două grupuri sunt Inditex (ce are pe lângă Zara şi alte mărci, precum Bershka şi Massimo Dutti) şi Pepco.
LPP şi-a majorat anul trecut afacerile de pe plan local cu 21,3%, unul dintre cele mai alerte ritmuri de creştere dintre toate ţările grupului. La nivel total, LPP a raportat un plus de 16% al încasărilor, până la 20 mld. zloţi (4,7 mld. euro). Acum, grupul vrea o dublare a veniturilor până în 2027. Pariul principal este brandul Sinsay, poziţionat pe segmentul de discount. Şi în România, dezvoltarea se face cu preponderenţă sub acest nume.