Bilka, liderul pieţei de acoperişuri, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 1,4 miliarde lei (281 milioane de euro), în creştere cu 14% faţă de anul anterior şi continuă expansiunea pe pieţele externe, potrivit Ziarului Financiar.
”2024 a fost un an bun pentru noi. Rezultatele reflectă strategia noastră de dezvoltare sustenabilă. Creşterea de 14% a fost susţinută în special de investiţii, iar principalele două direcţii au fost extinderea internaţională, precum şi extinderea capacităţii de producţie şi diversificarea gamei de produse. Aceasta practică a investiţiilor a avut cel mai mare impact în evoluţia companiei în toţi cei 18 ani de activitate. În fiecare an nivelul investiţiilor a crescut. Crezul meu este că investiţiile constante sunt un instrument de creştere care s-a dovedit a fi eficient indiferent de ciclul economic în care ne-am aflat”, a declarat Horaţiu Ţepeş, CEO al Bilka, citat de ZF.
Compania a continuat anul trecut planul de extindere şi investiţii, la nivel local, în timp ce la nivel regional a început primele investiţii şi analizează pieţe din ţările apropiate, unde modelul de business ar putea fi replicat în următorii ani.
Bilka îşi continuă strategia de expansiune internaţională, având un plan de investiţii de peste 10 milioane de euro. Anul trecut, compania a alocat 5 milioane de euro din buget şi a deschis primele birouri externe, în Olanda şi Bulgaria. Această investiţie susţine planurile companiei de a creşte vânzările la export şi implicit pe pieţele din Europa de Vest.
Compania cu sediul în Braşov are acum birouri în Bulgaria şi Olanda unde a mărit echipele, şi câte un reprezentant propriu în Slovacia şi Polonia. Restul ţărilor în care exportă, fiind gestionate de echipa din Braşov.