Compania românească SilkWeb S.A., care operează platforma de e-commerce Gomag, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 3,6 milioane de euro, în creştere cu circa 38% faţă de 2023, când afacerile s-au situat la 2,6 milioane de euro. Avansul a fost susţinut de o serie de iniţiative strategice de expansiune şi scalare implementate de-a lungul anului, potrivit Ziarului Financiar.
Platforma de comerţ electronic Gomag a generat vânzări de peste 2,2 miliarde lei pentru comercianţii prezenţi în ecosistemul său, marcând o creştere semnificativă de 38% faţă de anul 2023. În prezent, peste 4.200 de comercianţi folosesc platforma Gomag pentru a-şi dezvolta afacerile în mediul online.
”Tot în 2024 am demarat programul Gomag Partner, ce constă în crearea unei reţele validate de parteneriate cu multiple soluţii din piaţa de eCommerce, de la instrumente specializate, la agenţii cu servicii dedicate comerţului electronic”, au declarat Cosmin Dărăban şi Aurelian Motica, fondatorii Gomag. Cei doi au pus bazele Gomag în urmă cu 19 ani, iar acum fiecare are o participaţie de 24,49% în companie, acţionar majoritar fiind V4C POLAND PLUS FUND S.C.A. SICAV-FIAR înregistrat în Luxemburg.
Anul 2024 a marcat şi expansiunea internaţională a companiei, prin lansarea oficială a platformei în Republica Moldova, completată de integrări dedicate pieţei locale şi organizarea primului eveniment Gomag MeetUp Chişinău. Începutul anului 2025 continuă tendinţa pozitivă, cu o creştere de 28% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în ciuda unui context economic şi politic instabil.
Pentru 2025, Gomag şi-a stabilit trei obiective strategice principale: consolidarea programului Gomag Partner prin atragerea de noi parteneri de tehnologie şi agenţii specializate, accelerarea dezvoltărilor pentru comercianţii din Republica Moldova, precum şi investiţii continue în dezvoltarea platformei.