Magazinul online de experienţe Complice.ro a reuşit să îşi menţină anul trecut cifra de afaceri la 850.000 de euro, în condiţiile în care deşi a înregistrat o creştere de 30% a numărului de clienţi, bugetele au scăzut considerabil, atât pe segmentul de persoane fizice, dar mai ales pe segmentul corporate, în contextul unui mediu economic şi politic dificil, potrivit Ziarului Financiar.
Astfel, deşi ultimul trimestru din 2024, cel mai important trimestru în vânzările de cadouri, a fost marcat de incertitudine la nivel economic şi politic, Complice.ro a reuşit să îşi menţină businessul constant. Pentru 2025, compania are în continuare ţinta de a ajunge la afaceri de un milion, obiectiv pe care şi l-a propus încă de anul trecut.
”A fost un an marcat de presiuni semnificative asupra bugetelor corporate, în care companiile şi-au regândit strategiile de motivare şi retenţie a angajaţilor, iar finalul de an – cea mai importantă perioadă pentru noi – a adus provocări suplimentare generate de instabilitatea economică şi politică. Presiunea pe buget va fi pregnantă şi în 2025, asta înseamnă că vom adopta soluţii creative pentru optimizarea costurilor, cum ar fi experienţele hibrid, colaborările cu furnizori locali şi alegerea unor activităţi care maximizează impactul emoţional cu resurse optimizate”, a explicat Oana Pascu, fondatorul Complice.ro, citata de ZF.