Producătorul de prăjituri Senneville, business antreprenorial lansat în Timişoara de David Alb, a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 5,1 milioane de euro, în creştere cu 38% faţă 2023, avans susţinut în special de extinderea vânzărilor în reţelele de retail.
Divizia de retail a Senneville, spre care s-au îndreptat eforturile de dezvoltare pe parcursul anului trecut, a înregistrat o creştere cu 70% a cifrei de afaceri, la 4,3 milioane de euro. Compania a investit peste 2 milioane de euro în business în ultimii trei ani şi are în prezent 70 de angajaţi.
”Principala direcţie de dezvoltare a companiei Senneville a fost în 2024 bazată pe strategia de consolidare a parteneriatelor din retail. Mizăm în continuare pe extinderea relaţiilor comerciale cu segmentele B2B naţionale şi internaţionale, iar anul acesta vom anunţa investiţii noi în două fabrici: o unitate producţie pentru produse refrigerate, cu produse ambalate în atmosferă controlată şi a doua fabrică specializată în produse congelate, cu produse diverse, de la felii individuale la torturi şi clătite”, a declarat David Alb, CEO Senneville.
Producătorul de prăjituri are parteneriate cu reţelele Kaufland, Profi, Mega Image, Auchan şi Carrefour şi intenţionează să ducă brandurile Arca, Senneville şi Arca Natural în trei noi reţele de magazine în 2025. Pe partea de investiţii, Senneville a început în 2024 să se finanţeze şi prin fonduri europene şi credite bancare, pe lângă surse proprii, luând în calcul pe viitor şi alte opţiuni de investiţii.