Compania finlandeză Wolt a finalizat achiziţia Tazz de la eMAG, şi intră oficial pe piaţa locală, urmând să lanseze oficial brandul în cursul acestui an.
”România este o piaţă mare şi dinamică, iar Tazz a construit o platformă impresionantă, relaţii solide cu clienţii şi a acumulat un know-how profund al pieţei locale. Suntem încântaţi să ne unim forţele, valorificându-ne reciproc punctele forte pentru a construi experienţe şi mai bune pentru clienţii, comercianţii şi curierii din România. Aşteptăm cu nerăbdare să pornim împreună pe acest nou drum şi să lansăm brandul Wolt în România, în cursul acestui an”, a declarat Miki Kuusi, CEO Wolt şi Head of DoorDash International.
Selecţia actuală de restaurante, supermarketuri şi parteneri de retail a Tazz va rămâne neschimbată, iar clienţii vor beneficia în continuare de transport gratuit în condiţiile programului eMAG Genius, conform parteneriatului de lungă durată încheiat între Wolt şi eMAG.
Odată cu finalizarea achiziţiei, Alin Şerban va conduce în continuare operaţiunile Wolt în România. Tazz operează în peste 35 de oraşe. Lansată în Finlanda în 2014, platforma Wolt a intrat în portofoliul gigantului american DoorDash în 2022. Împreună, cele două companii operează astăzi în peste 30 de ţări, dintre care în 28 sub brandul Wolt.