-0.3 C
Cluj-Napoca
duminică, ianuarie 19, 2025
Google search engine
AcasăANUNȚURIBanca Transilvania integrează inteligenţa artificială în BT Pay şi lansează Chat BT

Banca Transilvania integrează inteligenţa artificială în BT Pay şi lansează Chat BT

Banca Transilvania a integrat inteligenţa artificială în comunicarea cu clienţii, în servicii şi procese, utilizatorii BT Pay având acum la dispozitie un asistent virtual (Chat BT) pentru informaţii cu privire la funcţionalităţile aplicaţiei, precum şi despre produsele şi serviciile băncii.

Chat BT are la bază inteligenţa artificială de tipul Machine Learing/învăţare automată. DRUID este partenerul Băncii Transilvania pentru dezvoltarea Chat BT. Clienţii au şi opţiunea de a continua comunicarea prin chat cu o persoană din echipa băncii. Noua funcţionalitate este implementată progresiv, iar în această etapă, comunicarea este în limba română, urmând să fie posibilă şi în alte limbi.

BT este prima instituţie bancară din România care a integrat inteligenţa artificială în comunicarea cu clienţii, în serviciile şi procesele sale, atât de tipul Robotic Process Automation (RPA), cât şi Large Language Model (LLM). BT a făcut primul pas în 2017, odată cu lansarea primului chatbot pentru comunicarea cu clienţii.   

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments