Retailerul electroIT Flanco, al doilea jucător e piața de profil după cifra de afaceri, va ajunge până la finele acestui an la 16 magazine reamenajate și rebranduite în Flanco Smart Discounter, peste obiectivul anunțat în prima parte a anului. Compania a mai deschis și o unitate la Ploiești, iar investițiile în remodelări s-au cifrat la 5,5 milioane de lei.
Flanco va investi până la finele anului, de la lansarea noii poziționări și a brandului Flanco Smart Discounter, 5,5 milioane de lei în remodelarea și deschiderea a 16 puncte de vânzare, într-un ritm al transformării mai rapid decât anunțase inițial, a anunțat compania, într-un comunicat.
Următoarea inaugurare va avea loc vineri, 6 decembrie, la Ploiești, unde compania deschide cel de-al patrulea magazin al său din localitate, în complexul comercial Prahova Value Centre.
Odată cu deschiderea noului magazin din Ploiești, retailerul ajunge la 13 magazine Flanco Smart Discounter. Până la finalul anului, mai are planificate trei inaugurări, în Târgu-Frumos, Codlea și Huși, aceste orașe adăugându-se celorlalte opt în care noua identitate de brand este deja vizibilă: București, Ploiești, Pitești, Constanța, Brașov, Suceava, Focșani, Râmnicu-Vâlcea.
Suprafața magazinelor Flanco Smart Discounter va depăși, până la finalul anului, 9.000 mp, suprafața unității din Ploiești fiind de 700 de mp.