Retailerul online evomag a încheiat campania de Black Friday 2024 generând comenzi totale de circa 7 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 10% faţă de ediţia precedentă, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat.
”Campania, desfăşurată între 25 octombrie şi 11 noiembrie, a evidenţiat interesul crescut al clienţilor pentru produsele tehnologice şi soluţiile flexibile de plată, oferind în acelaşi timp companiilor o oportunitate de a investi în echipamente performante la preţuri avantajoase. Cele mai multe comenzi au fost înregistrate din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Prahova şi Iaşi”, au spus reprezentanţii evomag.
Telefoanele mobile şi tabletele au continuat să fie cele mai căutate produse în cadrul campaniei Black Friday de anul acesta. Pe lângă acestea, componentele PC, electrocasnicele mari şi mici, precum şi produsele din categoria casă şi grădină au fost în topul preferinţelor.
Un element distinct al acestui Black Friday a fost distribuţia mai uniformă a comenzilor pe parcursul zilei, au mai spus reprezentanţii evomag. Astfel, dacă în ediţiile trecute 70% dintre comenzi erau plasate în primele ore, anul acesta ponderea a scăzut la 50%.