Cătălin Neacşu, category manager în cadrul Verdino Green Foods, unul dintre cei mai mari producători de alimente plant-based de pe plan local, spune că primele zece luni ale acestui an au reprezentat o perioadă importantă de consolidare pentru Verdino Green Foods, astfel că producătorul s-a concentrat pe analiza preferinţelor consumatorilor. Asta pentru a identifica motivaţiile principale, dar şi schimbările în comportamentul de consum în alegerea alimentelor plant-based, atât pe piaţa din România cât şi în afară, potrivit Ziarului Financiar.
”Anul 2024 este anul reinventării pentru Verdino, care se va încheia cu o creştere a vânzărilor estimate la peste 10% faţă de 2023”, a declarat Cătălin Neacşu, citat de ZF.
Gama de produse a producătorului din Alba include burgeri, mici, carne tocată, felii vegetale, cârnăciori, salam, crenvurşti, brânzeturi din ulei de cocos, pizza şi specialităţi precum mortadella cu fistic, pepperoni şi bacon. Compania în portofoliu branduri precum Verdino şi Unfished.
”Exporturile reprezintă aproximativ 50% din totalul vânzărilor noastre, restul fiind realizate în România. Deşi nu am intrat pe pieţe noi în acest an, ne-am concentrat pe consolidarea poziţiei în ţările în care suntem deja prezenţi”, a mai spus Cătălin Neacşu.
Verdino Green Foods este cel mai nou pariu din industria alimentară a lui Raul Ciurtin, iar anul trecut compania a realizat o cifră de afaceri de 34,6 milioane de lei, în creştere cu 56% faţă de anul precedent, conform datelor de la Ministerul de Finanţe.