Timişoara rămâne în continuare o destinaţie atractivă atât pentru retailerii aflaţi în plină expansiune şi care vin pe formate foarte mari, cu cele mai noi concepte implementate în Europa, cât şi din partea brandurilor high-end, care încep să testeze şi alte pieţe decât pe cea din Capitală, potrivit Oanei Diaconescu, Head of Leasing Retail Iulius, cel mai mare proprietar român de malluri de pe piaţa locală, care deţine în portofoliu proiecte precum Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara.
”Toţi aceştia caută proiecte care reprezintă catalizatori ai comunităţii locale şi regionale, chiar şi din afara ţării, vorbind aici, în special, de mixed-use developments cu un trafic mare, 7 zile din 7, datorită experienţelor furnizate şi multitudinii de servicii, dincolo de funcţiunea comercială”, spune Oana Diaconescu, citata de Ziarul Financiar.
Iulius a bifat cele mai mari două tranzacţii de leasing în retail de anul acesta, din România, ambele în ansamblul mixed-use Iulius Town Timişoara, care include peste 200.000 mp de retail şi office, fiind cea mai mare dezvoltare comercială din afara Bucureştiului.
Astfel, după ce în luna august, Primark a deschis un magazin pe o suprafaţă de 3.800 mp, pe 10 octombrie, grupul spaniol Inditex a inaugurat al treilea Digital Store Lefties din ţară. De altfel, Iulius Town Timşoara este singurul proiect comercial din România care integrează toate brandurile grupului Inditex: ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home şi Lefties.