- Peste 40 de milioane de cești de cafea vândute în primele 8 luni ale acestui an în stațiile de servicii MOL, la nivel regional
- Cafeaua To Go, în creștere în preferințele românilor
- În perioada 23 septembrie-17 noiembrie 2024, clienții care folosesc aplicația MOL Move pentru achiziții în stațiile de servicii MOL pot câștiga o excursie pentru două persoane în Brazilia
Conform studiilor interne realizate de grupul MOL, achiziția unei cafele reprezintă al doilea motiv, după alimentarea cu carburant, pentru care clienții se opresc într-o benzinărie. Cu ocazia Zilei Internaționale a Cafelei, sărbătorită în fiecare an pe 1 octombrie, MOL a analizat obiceiurile de consum de cafea ale clienților care vizitează stațiile proprii de servicii din Ungaria și alte țări din regiune, inclusiv România.
Astfel, în România, podiumul cafelelor consumate în stațiile de servicii MOL în primele 8 luni ale acestui an este adjudecat de: Latte, Espresso și Cafea lungă. De asemenea, conform analizei MOL pentru această perioadă, se observă o creștere în preferințele românilor pentru cafeaua To Go. În stațiile MOL care comercializează cafeaua Fresh Corner, clienții pot alege dintre cele 21 de tipuri de cafea proaspăt măcinată din zona de autoservire sau dintre cele 19 tipuri de cafea preparate la espressorul barista.
Clienții din România și din regiune apreciază cafeaua de origine, motiv pentru care sortimentul Fresh Corner a fost îmbogățit cu o nouă variantă originară din Brazilia, Arabica Single Origin Brazil 100% cu o aromă mai delicată, care se alătură celei deja disponibile, Arabica-Robusta, fiind cultivată în renumita regiune Minas Gerais din Brazilia. Locul de producție și compoziția pot influența gustul: din amestecul de Arabica-Robusta se obțin cafele cu un gust bogat, intens, aromat, precum latte, cappuccino, cafea lungă, în timp ce cafeaua 100% Arabica din Brazilia tinde să aibă un gust mai dulce, fiind mai cremoasă și perfectă pentru băuturi precum flat white, espresso, espresso macchiato.
Cafeaua MOL oferă o experiență unică, fiind prăjită și ambalată în prăjitoria dedicată, Roastar, din Ungaria. Aceasta a fost inaugurată în anul 2022 și este dotată cu cele mai moderne tehnologii și cu echipamente performante. Aici este depozitată și cafeaua verde, iar specialiștii se ocupă de tot procesul pregătirii acesteia, de la prăjirea boabelor de cafea, ambalarea produselor, controlul calității, până la pregătirea acestora pentru livrarea către stațiile de servicii MOL.
La nivel regional, clienții din Cehia sunt cei mai mari consumatori de cafea (Top 3: Latte, Cafea lungă cu lapte, Cappuccino), urmați la mică distanță de cei din Ungaria (Top 3: Espresso, Cappuccino, Cafea lungă) și Croația (Top 3: Espresso macchiatto, Espresso, Cappuccino), conform clasamentului regional al consumului de cafea alcătuit pe baza statisticilor de consum din stațiile de alimentare MOL în primele opt luni ale anului 2024.
În perioada ianuarie-august 2024, în stațiile de servicii MOL au fost vândute peste 40 de milioane de cești de cafea, mai exact clienții MOL din regiune au consumat peste 120 de cești de cafea în fiecare minut.
Promoții de Ziua Internațională a Cafelei
De Ziua Internațională a Cafelei, clienții care cumpără două cafele din stațiile de servicii MOL România care includ conceptul Fresh Corner și utilizează aplicația de loialitate MOL Move, o primesc pe una dintre ele din partea casei.
Mai mult decât atât, în perioada 23 septembrie-17 noiembrie 2024, clienții care folosesc cardul MOL Move pentru achiziții în stațiile de servicii MOL pot câștiga o excursie pentru două persoane în Brazilia și premii în carduri Gift.
MOL România este o subsidiară a MOL Group și una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezență de 29 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. În prezent, compania deține un număr de 237 de stații de servicii la nivel național, două depozite de carburanți la Giurgiu și Tileagd și un terminal GPL la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la București, un sediu administrativ la Arad și un număr de 259 de angajați proprii. În 2005, MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, urmat, în 2024, de lansarea platformei MOL MOVE, care oferă o experiență digitalizată de ultimă generație și beneficii exclusive. Compania a investit în dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru posesorii de vehicule electrice, instalând puncte în 41 dintre stații, care în prezent pot deservi simultan 96 de vehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităților din care face parte și investește în programe de responsabilitate socială adresate educației, sportului, sănătății și mediului. Primul proiect de responsabilitate socială dezvoltat de MOL Romania pe plan local este programul Spații Verzi, care sărbătorește în 2024 cea de-a 18-a ediție. Datorită acestei inițiative, peste 250.000 de beneficiari au fost implicați în activități dezvoltate cu scopul de a-i ajuta să înțeleagă cum se pot implica, în plan personal, în protejarea naturii. Cea mai tânără inițiativă de responsabilitate socială a fost lansată în 2023, prin platforma de educație rutieră „Tu conduci! Familia are prioritate”, dezvoltată cu scopul de a atrage atenția asupra riscurilor din trafic și de a promova un comportament responsabil.
Grupul MOL este o companie internațională integrată de petrol, gaze naturale, petrochimie şi retail, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operațiuni în peste 30 de țări, o forță de lucru dinamică formată din 25.000 de angajați în întreaga lume şi peste 100 de ani de experiență în industrie. Grupul MOL controlează trei rafinării și două unități petrochimice la nivelul managementului integrat al lanțului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia și Croația. Compania are, de asemenea, o rețea de aproape 2.400 de stații de servicii în 10 țări din Europa Centrală și de Sud-Est. Activitățile de explorare și producție ale Grupului MOL sunt susținute de o experiență de peste 85 de ani în domeniul hidrocarburilor și 30 de ani în injecția de CO2. În prezent, activitățile de producție se desfășoară în 9 țări, iar cele de explorare în 14 țări. MOL se angajează să își transforme operațiunile tradiționale bazate pe combustibili fosili într-un model de afaceri sustenabil, cu emisii scăzute de carbon şi aspiră să devină neutru din punct de vedere la emisiilor nete de carbon până în 2050, contribuind totodată la formarea economiei circulare cu emisii scăzute de carbon în Europa Centrală și de Est. MOL se angajează să își transforme operațiunile tradiționale bazate pe combustibili fosili într-un model de afaceri sustenabil, cu emisii scăzute de carbon, și aspiră să devină neutră din punctul de vedere la emisiilor de carbon nete până în 2050, contribuind totodată la formarea economiei circulare cu emisii scăzute de carbon în Europa Centrală și de Est.