Bringo, platforma de e-grocery lansată în 2015 în România și preluată în 2017 de către Carrefour, a trecut pragul de 1 milion de comenzi livrate în 2024. Compania a intermediat anul trecut vânzări de aproape 500 milioane de lei, raportând o cifră de afaceri de peste 60 milioane de lei, și estimează pentru acest an o performanță similară.
Lansat în urmă cu opt ani ca un serviciu local de livrare în București, Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România activează acum în 37 de orașe din țară, are 180 de parteneri și o flotă de peste 1100 de personal shopperi, care livrează, în medie, peste 4.000 de comenzi zilnic, potrivit unui comunicat al companiei.
În 2024, cele mai comandate produse au fost apa (naturală plată și carbogazoasă), bananele și castraveții, urmate de pătrunjel și ceapă. La nivel de categorii, cele mai populare includ alimentele proaspete, produsele de uz casnic și farmaceutice.