Veniturile ING Bank România s-au majorat cu 9,6% în primul semestru din 2024, la 1,79 miliarde de lei, sustinute de creşterea numărului de clienţi şi a portofoliului de credite acordate. În schimb, profitul înainte de impozitare a înregistrat o uşoară scădere, pe fondul introducerii taxei pe cifra de afaceri, a anuntat banca.
Activele ING Bank România s-au majorat cu 19,6% în primele şase luni din 2024 şi au ajuns la valoarea de 75,5 mld. lei. Banca avea la finalul lunii iunie 1,8 millioane de clienti activi.
”ING Bank România a obţinut rezultate financiare şi comerciale solide în primul semestru din 2024. În primul rând, ne bucură faptul că numărul de clienţi ai băncii noastre este în continuă creştere, ceea ce arată faptul că abordarea noastră axată pe experienţa clienţilor şi inovaţie rămâne relevantă şi atractivă. Am depăşit numărul de 1,85 milioane clienţi activi şi ne propunem să continuăm să dezvoltăm portfoliul de clienţi, atât persoane fizice cât şi juridice. Susţinem în mod activ şi constant mediul de afaceri românesc, iar un bun exemplu foarte vizibil în acest an este finanţarea de 150 milioane de euro acordată operatorului de telecomunicaţii Digi, un client cu care avem o lungă relaţie de parterneriat, şi pentru care am intermediat în ultimii 10 ani finanţări de peste 3 miliarde de euro”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO, ING Bank România.
Acesta a adăugat că ING a ajuns la o cotă de piaţă de peste 10% în totalul creditelor acordate şi depozitelor atrase pe piata locală doar prin dezvoltare organică.