Producătorul de mezeluri Mariflor Prodcom din Gherla, judeţul Cluj, controlat de familia Mureşan, a raportat pentru 2023 o cifră de afaceri de 53,2 mil. lei (10,7 mil. euro), în creştere cu 9,2% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.
Profitul net al Mariflor Prodcom a scăzut anul trecut la 1,3 mil. lei (268.000 de euro), de la 7,3 mil. lei (1,5 mil. euro) în 2022, conform datelor publice. Compania a ajuns în 2023 la un număr mediu de 162 de angajaţi. Mariflor Prodcom deţine o reţea de 25 de magazine în judeţele Cluj şi Bistriţa-Năsăud, cele mai multe unităţi fiind deschise în municipiul Cluj-Napoca, potrivit site-ului companiei.
Desfacerea produselor Mariflor Prodcom se face atât prin intermediu magazinelor proprii, cât şi prin unităţile comerciale partenere din Bucureşti, Bistriţa-Năsăud, Mureş, Sălaj, Maramureş, Bihor şi Satu Mare, conform datelor de pe site-ul Mariflor. Mariflor Prodcom şi-a început activitatea în anul 1994, cu principal domeniu de activitate producţia şi conservarea cărnii, fiind controlată de antreprenorii Augustin şi Ana Mureşan din Gherla, judeţul Cluj.