Adelina Badea, CEO al Mobexpert, unul dintre cei mai importanţi producători şi retaileri de mobilier de pe plan local, spune că pentru a doua jumătate a anului compania pe care o conduce nu a stabilit concret noi deschideri, dar este într-o fază activă de discuţii şi de evaluare a oportunităţilor de dezvoltare.
”Suntem pregătiţi să ne extindem reţeaua de magazine ori de câte ori apare o oportunitate favorabilă. Luam în considerare atât extinderea geografică cât şi diversificarea colecţiilor şi introducerea de noi linii de business care să răspundă nevoilor în continuă schimbare ale pieţei şi ale clienţilor noştri”, a spus Adelina Badea, citată de ZF.
Grupul Mobexpert a realizat o cifră de afaceri de 261 de milioane de euro în 2023, cu fabrici proprii şi o reţea proprie de magazine, dintre cate 11 hipermagazine (de dimensiuni mari, amplasate în marile oraşe), 15 magazine de dimensiuni mai mici (dintre care şase sunt magazine concept store, fiecare având o suprafaţă cuprinsă între 1.300 şi 1.500 mp) şi 8 magazine outlet (care oferă produse Mobexpert la preţuri reduse).
”Un exemplu concret al acestor discuţii este planificarea deschiderii unui magazin mult aşteptat în Cluj. Suntem în negocieri avansate pentru deschiderea unui nou magazin de mari dimensiuni, care va reprezenta un upgrade semnificativ faţă de magazinul de dimensiuni medii pe care îl avem deja într-o zonă relativ centrală a Clujului. Sperăm ca acest nou magazin să deservească tot judeţul Cluj printr-un spaţiu comercial mai mare şi modern, aliniat la standardele actuale ale brandului nostru”, a mai spus Adelina Badea.