FAN Courier a încheiat 2023 cu afaceri 1,2 miliarde lei, în creştere cu peste 11% faţă de anul anterior, potrivit datelor furnizate de companie, potrivit Ziarului Financiar.
Compania mizează tot mai mult pe livrările cross-border, un segment ce ar putea să îi asigure creşterea şi pe viitor. FAN Courier se concentrează pe livrările cross-border în Ungaria, Grecia şi Slovacia.
Cele mai multe livrări le fac comercianţii internaţionali în România, mai mult decât vânzătorii din România către pieţele din afară. Creşterea e-commerce-ului din ultimii ani a fost susţinută de comercianţii din afara ţării care au generat volume cu 20-25% mai mari faţă de comercianţii locali.
Pentru a susţine un volum mai mare de livrări cross-border, FAN Courier a investit într-un hub, amplasat la Arad. Anul trecut, bugetul total alocat de companie investiţiilor a fost de 35 milioane euro, bani care au mers către digitalizare, extinderea şi consolidarea businessului în regiune, pe extinderea flotei, cât şi a unor soluţii alternative de livrare. FAN Courier administrează şi o reţea de circa 1.000 de lockere în România.