Booking Holdings România SRL, centrul de operaţiuni IT al Booking, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri de 116,3 milioane lei (23,4 mil. euro), în creştere cu 105% faţă de nivelul înregistrat în 2022, conform datelor de la Ministerul de Finanţe.
Compania a înregistrat de asemenea anul trecut şi o creştere a profitului net, de 88%, până la 6 milioane de lei (1,4 mil. euro), comparativ cu 3,6 milioane de lei în 2022. La capitolul resurse umane, Booking Holdings Romania a avut în medie 162 de angajaţi în 2023, versus 38 de salariaţi în 2022.
Gigantul american Booking a creat Centrul de Excelenţă din România în 2021, investiţia alocată fiind de 100 milioane euro în cinci ani. Centrul de Excelenţă al Booking Holdings din România este primul astfel de centru al gigantului american ce susţine operaţiunile de securitate cibernetică şi monitorizare a fraudelor, infrastructura IT şi analiza achiziţiilor pentru branduri din grup precum Booking.com sau Priceline.com. Pe lângă acestea, în portofoliul de branduri al Booking Holdings se regăsesc şi Agoda.com, Kayak.com, Cheapflights, Rentalcars.com, Momondo, OpenTable, HotelsCombined, Getaroom, RocketMiles şi FareHarbor.