Cartofisserie, un brand de locaţii fast-food fondat de creatorii brandului Delaco, a terminat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 100 de milioane de lei, în creştere cu 50% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Acesta este cel mai înalt nivel al businessului care de altfel s-a dezvoltat puternic după pandemie.
Cartofisserie este un brand de fast food care are în meniu cartofi prăjiţi şi meniuri cu cartofi prajiţi şi diverse preparate din carne sau brânză. Potrivit datelor de pe site-ul companiei, Cartofisserie are un număr de circa 45 de locaţii, cele mai multe fiind în Bucureşti (14), Braşov (5), Constanţa (3), Cluj-Napoca (3). De asemenea, brandul mai este prezent şi în Iaşi, Sibiu, Craiova, Ploieşti, dar şi în Brăila şi Suceava. În total, Cartofisserie există în 20 de oraşe mari din ţară.
Profitul companiei s-a situat anul trecut la 6,8 milioane de lei, dublu faţă de anul precedent, mai arată datele de la Ministerul de Finanţe. Compania a raportat un număr mediu de 235 de angajaţi, faţă de 169 în medie în anul anterior.
Cartofisserie este deţinut de Tudor Comăniciu (68% din părţile sociale), Dragoş Comăniciu (16%) Răzvan Stănuleţ (8%) şi de Costică Bercaru şi Ionuţ Solomon, ultimii având câte 4% din părţile sociale, arată datele de pe termene.ro. Tudor Comăniciu şi Drăgoş Comăniciu sunt doi dintre fondatorii Delaco.