Campionatul European a setat agenda cumpărăturilor pentru multe dintre serile din această vară, reflectată şi în comenzile online primite de platforma Freshful by eMag, de unde românii şi-au luat peste 30.000 de litri de bere în primele două săptămâni ale EURO 2024, în creştere cu 25% faţă de perioada anterioară.
Cea mai mare comandă înregistrată în această perioadă a fost 2.400 de lei, de 7,5 ori mai mult decât valoarea medie a unei comenzi, iar cele mai complexe au conţinut peste 100 de produse, semn că oamenii s-au pregătit cu o gamă variată de gustări pentru meciuri.
”Competiţiile sportive sunt un pretext foarte bun pentru a ne petrece timpul alături de prieteni, iar mulţi oameni se reunesc acasă. Chiar şi în structura coşului de cumpărături s-au văzut momentele festive, iar oamenii au mizat pe Freshful pentru a se asigura că au acasă gustările şi băuturile preferate. Berea a fost la mare căutare, generând 77% din comenzile de băuturi alcoolice de pe Freshful în primele două săptămâni ale campionatului şi, datorită livrării în condiţii controlate de temperatură, a ajuns la consumatori direct rece”, a declarat Arnaud Dussaix, Consultant Strategy & Commercial Freshful by eMAG.
În plus, clienţii au comandat aproximativ 600 de steaguri, tricouri galbene şi şepci. Cel mai căutat sortiment de bere a fost berea blondă, care a reprezentat 90% din cantitatea totală de bere comandată. Cei mai mulţi clienţi preferă ambalajul de sticlă, ales pentru 66% din totalul volumului de bere comandat, urmat de doze cu 29%.