Compania NY’ER România, administratorul magazinelor locale New Yorker, a raportat pentru 2023 o cifră de afaceri de 586,6 mil. lei (118,6 mil. euro), în creştere cu 13% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.
NY’ER România a realizat anul trecut un profit net de 119,3 mil. lei (24,1 mil. euro), în scădere cu 2% faţă de anul precedent, conform datelor publice. Administratorul magazinelor locale New Yorker a ajuns anul trecut la un număr mediu de 647 de angajaţi, cu 75 de oameni mai mult decât în 2022.
După valoarea businessului, New Yorker se află printre cei mai mari retaileri de modă din România, alături de Inditex (proprietarul Zara), H&M, C&A şi LC Waikiki pe piaţa de haine, iar Deichmann şi CCC pe încălţăminte, conform datelor din piaţa. În principal, New Yorker a acoperit cele mai mari oraşe ale ţării, brandul fiind poziţionat pe segmentul mediu de preţ. Oraşele mici şi medii sunt opţiunea discounterilor care merg cu preţuri mici să se bată cu bazarurile şi magazinele locale.
New Yorker a intrat în România în anul 2007, în plin boom economic, însă a continuat să se extindă an de an, indiferent de context. La nivel global, New Yorker deţine 1.200 de magazine în 48 de ţări şi are aproximativ 23.000 de angajaţi, conform informaţiilor de pe site-ul companiei.