0.7 C
Cluj-Napoca
vineri, decembrie 13, 2024
Google search engine
AcasăANUNȚURIRetailerul de modă Peek & Cloppenburg lansează un nou format de magazine...

Retailerul de modă Peek & Cloppenburg lansează un nou format de magazine pentru oraşe mai mici din România

Retailerul de modă Peek & Clop­pen­burg, care activează pe piaţa maga­zinelor mari, de tip multibrand, lansează un format mai mic, pentru a se putea extinde şi în oraşele secundare din România, potrivit Ziarului Financiar.

”Luna aprilie a fost marcată de două deschideri: în Argeş Mall, în Piteşti, am inaugurat al unsprezecelea magazin din România, iar în Bulgaria, în Sofia, am mers cu al patrulea din această ţară. Urmărind dezvoltarea proiectelor de centre comerciale, am gândit un nou concept de magazin, primul fiind deschis în Piteşti. E vorba de un nou design de magazin – small-city -, cu un design com­primat”, spune Alina Şerban, regional sales manager la Peek & Cloppenburg, citat de ZF.

Retailerul german de modă, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie, a intrat pe piaţa locală în 2008, iar în primă fază, compania a mizat pe oraşele principale, precum Bucureşti, Timişoara, Constanţa sau Cluj-Napoca.

Retailerul de modă Peek & Cloppenburg este cunoscut pentru magazinele sale de suprafaţă mare, de tip multibrand. Acestea găzduiesc până la 500 de branduri, printre care Hugo Boss, Michael Kors, Armani Jeans, Levis, Guess, Diesel şi G-Star Raw. Compania are în România 10 magazine sub acest brand principal şi unul singur ANSON’S. Aceasta din urmă e o marcă pentru bărbaţi, adusă local mai recent.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments