Discounterul polonez de modă Pepco, liderul pieţei locale de profil, a închis anul trecut cu afaceri de aproape 2,6 mld. lei, cu 11% mai mari decât în 2022, potrivit datelor publice. În 2023, compania a avut pentru România un buget de investiţii de 110 mil. lei, de aproape trei ori mai mare decât în 2022, potrivit Ziarului Financiar.
Compania aproape şi-a dublat vânzările de pe plan autohton în perioada 2019-2023, mizând pe dezvoltarea de noi unităţi, dar şi pe remodelarea unora deja existente. Formatul de discount de modă, ce mizează pe preţuri ce încep chiar de la mai puţin de zece lei, a ajutat Pepco să urce rapid în clasamentul jucătorilor din industrie. Acum, în vremuri de inflaţie ridicată, această politică este cu atât mai avantajoasă.
Retailerul, cunoscut pentru că vinde haine şi articole pentru casă la preţuri mici, a intrat pe piaţa autohtonă în 2015, iar apoi s-a extins rapid, ajungând la circa 450 de magazine, ceea ce înseamnă, în medie, 50 de deschideri pe an.