Una dintre cele mai importante companii de tehnologie din industrie, Accesa sărbătoreşte 20 de ani de activitate ca angajator în România şi inovator în sectorul tech european. Din 2004, Accesa a oferit servicii complete de transformare digitală pentru mai mult de 70 de clienţi, formând un model de operare digital modern şi revoluţionând sisteme atât ca funcţionalitate, cât şi ca simplitate.
Compania a înregistrat o creştere constantă, atât ca număr de angajaţi cât şi cifră de afaceri, pe tot parcursul celor 20 de ani, ceea ce a dus la o orientare spre extinderea competenţelor tehnice şi dezvoltarea parteneriatelor strategice de durată.
”Ceea ce contează cu adevărat este consolidarea relaţiilor de încredere cu clienţii noştri şi creşterea competenţelor în rândul echipei noastre – asta determină sustenabilitatea şi succesul unei companii în prezent”, spune Dr. Andrea Marlière, Chief Executive Officer la Accesa.
Impactul Accesa în business
Pe măsură ce Accesa s-a extins la nivel naţional, compania a dezvoltat parteneriate de afaceri în pieţe noi. Astfel, şi-a diversificat portofoliul de servicii în pieţele DACH, Benelux şi UK, precum şi cu organizaţii româneşti, susţinându-le în evoluţia lor digitală.
Serviciile Accesa valorifică atât competenţe tehnice (Software Development, Quality Assurance sau UX/UI Design), cât şi competenţe de coordonare (Product and Project Management, Agile Coaching, sau Business Analysis). Acestea sunt disponibile pentru diverse industrii, cum ar fi retail, producţie, finanţe şi banking, utilizând atât tehnologiile de ultimă generaţie, cât şi pe cele tradiţionale.
Accesa, un angajator de top în România
În ultimii 20 de ani, Accesa a crescut exponenţial, ajungând la peste 1.200 de angajaţi în roluri tehnice şi non-tehnice, care îşi desfăşoară activitatea fie în unul dintre cele două sedii din România, fie complet remote, de oriunde din ţară. Această abordare flexibilă, împreună cu diversitatea oportunităţilor de dezvoltare, i-a permis companiei să se extindă la nivel naţional, oferindu-i acces la unii dintre cei mai buni profesionişti din domeniu. Accesa are un istoric de succes în dezvoltarea unui mediu de lucru personalizat, oferindu-le angajaţilor posibilitatea de a alege să lucreze din birou, hibrid sau complet remote, în funcţie de preferinţele lor.
Structura organizaţională Accesa promovează un nivel crescut de autonomie pentru angajaţi, facilitând luarea de decizii rapide şi implementarea soluţiilor adecvate pentru parteneri. Pe parcursul celor două decenii de activitate, compania a pus întotdeauna accentul pe wellbeing-ul angajaţilor săi. Prin programe precum „Equilibrium”, Accesa sprijină iniţiative din multiple sfere ce ne impactează sănătatea; de la cea socială şi fizică la cea emoţională şi work-life balance; promovând, astfel, un echilibru sănătos între viaţa profesională şi cea personală.
În plus, pachetul extins de beneficii şi oportunităţile de dezvoltare profesională subliniază angajamentul companiei de a forma un mediu de lucru sănătos, în care angajaţii pot avansa în carieră şi pot evolua profesional. Promovând comunităţile locale prin activităţi sportive, iniţiative tehnice şi nu numai, Accesa îşi propune să consolideze un mediu de lucru pozitiv şi sănăatos, atât dintr-o perspectivă mentală cât şi fizică.
„De-a lungul istoriei sale, Accesa a evoluat şi s-a transformat rapid pentru a ţine pasul cu cerinţele şi oportunităţile pieţei. Deşi acest lucru a adus în mod natural schimbări culturale minore, grija pentru oameni a rămas o valoare esenţială care continuă să ghideze compania în luarea deciziilor. Modul de lucru flexibil ce le permite oamenilor să aleagă unde îşi desfăşoară activitatea, proiecte ce adreseaza nevoile de wellbeing, coaching individual în carieră, sau organizarea de evenimente în comunităţile noastre, sunt doar câteva dintre modurile în care ne străduim constant să consolidăm un loc de muncă din care oamenii îşi doresc să facă parte şi în care pot să aibă un impact”, spune Mădălina Hurducaş, Head of People Office la Accesa.
Accesa în comunitatea locală
Pe parcursul celor 20 de ani de activitate, Accesa a investit în două domenii cheie: iniţiative educaţionale şi, în ultimii ani, acţiuni de mediu. De la donaţii semnificative la sprijinirea studenţilor refugiaţi şi contribuţii pentru protejarea mediului, compania a contribuit la dezvoltarea comunităţii prin acţiuni solide, arătând acelaşi entuziasm pentru a face bine precum şi pentru tehnologie.
„Impactul pe care ne dorim să îl avem depăşeşte sfera antreprenorială. Credem cu tărie că succesul nostru este măsurat nu doar prin creşterea din industria tech în ultimii 20 de ani, ci şiprin potenţialul nostru de a acţiona şi a obţine un impact tangibil (şi pozitiv, desigur) asupra educaţiei, mediului şi, mai ales, în comunităţile cu care ne intersectăm”, spune Corina Stirbu, Head of Marketing & Communication la Accesa.
Accesa este o companie tech de top cu două sedii în România, în Cluj-Napoca şi în Oradea, având 20 de ani de experienţă în transformarea provocărilor de business în oportunităţi.
Organizaţia este un partener de încredere pentru branduri majore din retail, producţie, finanţe şi banking. Compania are în vizor evoluţia digitală a sistemelor clienţilor săi, prin generarea unor idei inovatoare şi aplicarea lor pentru dezvoltarea corectă a sistemelor şi gestionarea serviciilor.
Cu peste 1200 de profesionişti în domeniul IT, Accesa se bucură, de asemenea, de o creştere rapidă, fiind un angajator de top pentru profesioniştii industriei din România.