Recunoașterea consolidează experiența companiei orientată pe design în serviciile de inginerie digitală, integrând inovația tehnologică pentru a răspunde nevoilor fiecărei organizații inteligente.
GlobalLogic Inc., companie a grupului Hitachi, a fost recunoscută ca lider de piață în raportul ISG Provider Lens™ Digital Engineering Services Report 2024 de către Information Services Group (ISG), o firmă globală de cercetare și consultanță în domeniul tehnologiei. Raportul evaluează 41 de furnizori în baza serviciilor de design și dezvoltare, a angajamentului integrat față de clienți și utilizatori, a serviciilor pentru platforme și aplicații și a operațiunilor inteligente.
Raportul din acest an constată că tranziția accelerată către serviciile de inginerie digitală este alimentată de dezvoltarea ariei de generative AI (inteligență artificială generativă), procesele și fluxurile de lucru agile, integrarea între tehnologia informației (IT) și tehnologia operațională (OT) și dezvoltarea de produse și procese sustenabile. Combinând experiența vastă a companiei GlobalLogic în domeniul ingineriei digitale, acoperind diverse industrii, cu ofertele OT ale Hitachi, GlobalLogic ajută clienții să navigheze prin complexitățile transformării digitale inteligente și să-și atingă obiectivele de afaceri.
ISG afirmă că adoptarea generative AI (inteligență artificială generativă) în cadrul companiilor, în special pentru ingineria digitală, a fost „precaută și selectivă”. Cu 75 de proiecte finalizate sau în desfășurare, GlobalLogic este în fruntea dezvoltării de produse activate prin generative AI și are experiență în construirea și integrarea platformelor, aplicațiilor și modelelor disponibile public sau create personalizat, esențiale pentru AI la nivel enterprise. Dezvoltându-și experiența în acest domeniu, GlobalLogic a anunțat recent propria arhitectură de tip ‘Platform-of-Platforms’ prima de acest fel pentru unificarea și industrializarea soluțiilor AI și GenAI la nivel de companie, ghidată de principiile de responsabilitate, fiabilitate și reutilizare în prim-plan.
GlobalLogic a fost clasată ca lider în patru cadrane ale raportului: Design și Dezvoltare, Angajament și Experiență Integrată a Clienților/Utilizatorilor, Servicii pentru Platforme și Aplicații și Operațiuni Inteligente.
Design și Dezvoltare (Produse, Servicii, Experiență)
Acest cadran evidențiază abordarea de inginerie digitală orientată pe design a GlobalLogic, pentru a livra o dezvoltare integrată de hardware/software și de noi produse bazate pe date, prin servicii ce variază de la ideare și strategie până la design și R&D, valorificând capacitățile în design rapid și agil, prototipare și testare a calității.
Angajament și Experiență Integrată a Clienților/Utilizatorilor
Acest cadran acoperă furnizorii care utilizează servicii inteligente post-vânzare pentru a le oferi servicii clienților și suport pentru produse prin platforme digitale. GlobalLogic valorifică astfel expertiza sa vastă în domeniul AI pentru a îmbunătăți experiența clienților, oferindu-le un avantaj competitiv.
Servicii pentru Platforme și Aplicații
Acest cadran evaluează capacitatea de a proiecta și livra competențe de inginerie a platformelor digitale. Poziționarea de lider a GlobalLogic în această categorie indică competențe în designul tehnic și de afaceri, creând noi experiențe și valorificând ecosistemele digitale, platformele de orchestrare și a arhitecturile bazate pe microservicii.
Operațiuni Inteligente
Statutul de lider al GlobalLogic în acest cadran indică oferte și capabilități de servicii diferențiate care digitalizează și modernizează industria manufacturieră, făcând operațiunile mai conectate, autonome și capabile de luarea deciziilor și autocorecție.
„GlobalLogic optimizează utilizarea ecosistemelor sale puternice de parteneri tehnologici pentru a permite designul produselor și serviciilor digitale ale clienților, bazat pe simulări de experiență și testare alimentată de AI”, afirmă Tapati Bandopadhyay, Lead Analyst și Research Partner la ISG. „GlobalLogic lucrează intens la soluții bazate pe AI pentru a crește CX (customer experience) și suportul digital pentru afaceri la următoarele niveluri de receptivitate, responsabilitate și acțiuni autonome. Prin operațiuni bazate pe date, GlobalLogic ajută clienții să obțină procese de afaceri și lanțuri de aprovizionare optime și eficiente.”
„Businessurile colaborează din ce în ce mai mult cu furnizorii de inginerie digitală, pentru a-și accelera tranziția spre a deveni companii inteligente. Recunoașterea GlobalLogic ca lider de piață întărește expertiza noastră în a ajuta clienții să recunoască hype-ul, să depășească faza de testare și să treacă la implementări scalabile”, afirmă Sumit Sood, Head of Engineering și COO la GlobalLogic. „Cu un model de afaceri unic, orientat spre client, capacități extinse și o forță de muncă calificată, ajutăm clienții să creeze valoare prin inițiativele lor de transformare digitală și sprijinim tranziția acestora către o companie inteligentă. Acest lucru amplifică angajamentul nostru de parteneriat și colaborare cu clienții și oferă strategii solide care, la final, asigură experiențe digitale superioare pentru clienți.”
Companii de toate dimensiunile și din toate industriile experimentează transformările rezultate dintr-o mulțime de schimbări, de la inovația tehnologică la evoluția modelelor de afaceri. Poziția de lider a GlobalLogic în raportul ISG Provider Lens™ Digital Engineering Services 2024 întărește expertiza companiei în integrarea designului strategic, a ingineriei complexe și a expertizei în diverse domenii specializate, pentru a ajuta clienții să-și accelereze tranziția către afacerile digitale de mâine.
Accesați raportul GlobalLogic aici.
Despre GlobalLogic:
GlobalLogic (www.globallogic.com) este un lider în inginerie digitală. Ajutăm branduri din întreaga lume să proiecteze și să construiască produse inovatoare, platforme și experiențe digitale pentru o lume modernă. Prin integrarea serviciilor de ideație, a ingineriei complexe și a expertizei datelor, ajutăm clienții să își imagineze noi posibilități și să își accelereze tranziția către afacerile digitale de mâine.
Cu sediul în Silicon Valley, GlobalLogic operează studiouri de design și centre de inginerie la nivel global, având o expertiză extinsă către clienții din domeniul auto, comunicații, servicii financiare, sănătate și științele vieții, producție, media și divertisment, semiconductori și industriile tehnologice. Aflați mai multe detalii pe www.globallogic.com.