Brico Dépôt România, parte a grupului britanic Kingfisher, a înregistrat în primul trimestru din anul fiscal 2024 vânzări de 63 de milioane de lire sterline, cu 12,3% mai mari faţă de anul anterior şi cu 14,7% mai mari în termeni comparabili, la o valoare constantă a cursului de schimb.
”Anul a început optimist, şi, odată cu primăvara, a crescut interesul pentru amenajări interioare şi pentru înfrumuseţarea grădinii şi a teraselor. Vânzările înregistrate în primul trimestru al acestui an fiscal, cu 12.3% mai mari faţă de anul trecut, reflectă eforturile noastre de a îmbunătăţi experienţa consumatorilor prin diversificarea produselor şi serviciilor oferite, atât în magazinele fizice, cât şi în online, a investiţiilor în tehnologie dar şi în crearea unor oferte dedicate pe segmente de consumatori”, a spus Adela Smeu, CEO al Brico Dépôt România.
În luna februarie 2024, compania a deschis noul hub tehnologic al grupului Kingfisher în Cluj-Napoca, în parteneriat cu Endava, unde au fost create100 de locuri de muncă, pentru diverse poziţii din zona IT. Retailerul a lansat anul trecut programul Brico PRO în toate magazinele, iar prin programul B2B (Brico to Business) clienţii persoane juridice beneficiază de oferte speciale, experienţă personalizată şi o persoană dedicată de contact.
La nivelul grupului, vânzările au ajuns în primul trimestru al anului fiscal la 3,3 miliarde de lire sterline, cu 0,3% mai mari faţă de anul precedent. Vânzările canalului E-Commerce au avut o creştere de 12,7%.