10.7 C
Cluj-Napoca
joi, octombrie 10, 2024
Google search engine
AcasăANUNȚURIAgenţia de turism Paralela 45 a finalizat anul 2023 cu un volum...

Agenţia de turism Paralela 45 a finalizat anul 2023 cu un volum de vânzări de 300 mil. lei

Paralela 45 a încheiat anul 2023 cu un volum de vânzări de 300 mil. lei, potrivit Ziarului Financiar. La finalul anului trecut, brandul Chicco a trecut pe o altă firmă, fiind până la acel moment operat pe aceeaşi companie ca agenţia de turism – Paralela 45 Turism.

Brandul Chicco trece astfel pe compania Paralela 45 Kids. Businessul cu produse pentru copii a avut anul trecut venituri de 17 mil. lei. Chicco este un producător italian de îmbrăcă­minte şi diverse produse pentru copii, iar în România brandul a fost adus de Alin Burcea şi soţia sa, Ruxandra, la începutul anilor ’90. Astăzi, Chicco are şapte magazine fizice şi o platformă online în România.

Pentru divizia de turism, care va rămâne pe compania Paralale 45 Turism, Alin Burcea, proprietarul Paralela 45, estimează o creştere a volu­mului de vânzări de circa 7% în acest an, până la 320 mil. lei. Totuşi, antreprenorul este de părere că economia va funcţiona în acest an cu frâna de mână trasă.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments