Paralela 45 a încheiat anul 2023 cu un volum de vânzări de 300 mil. lei, potrivit Ziarului Financiar. La finalul anului trecut, brandul Chicco a trecut pe o altă firmă, fiind până la acel moment operat pe aceeaşi companie ca agenţia de turism – Paralela 45 Turism.
Brandul Chicco trece astfel pe compania Paralela 45 Kids. Businessul cu produse pentru copii a avut anul trecut venituri de 17 mil. lei. Chicco este un producător italian de îmbrăcăminte şi diverse produse pentru copii, iar în România brandul a fost adus de Alin Burcea şi soţia sa, Ruxandra, la începutul anilor ’90. Astăzi, Chicco are şapte magazine fizice şi o platformă online în România.
Pentru divizia de turism, care va rămâne pe compania Paralale 45 Turism, Alin Burcea, proprietarul Paralela 45, estimează o creştere a volumului de vânzări de circa 7% în acest an, până la 320 mil. lei. Totuşi, antreprenorul este de părere că economia va funcţiona în acest an cu frâna de mână trasă.