Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienţi Premium Banking, un avans de 25% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în acest segment intrând clientii cu economii sau investiţii de 75.000 – 200.000 de euro ori cu venituri lunare de cel puţin 10.000 de lei, primite în cont BT.
Premium Banking este un segment diferit de Private Banking, unde pragul este de 200.000 de euro – cumulat – în conturi, economii şi investiţii în Grupul BT.
”Creşterea numărului de clienţi Premium Banking a fost generată de parcursul financiar ascendent al clienţilor băncii şi de persoanele care au dorit să îşi diversifice economiile începând să lucreze cu BT, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Datorită acestor rezultate, lansăm Premium Club, un program pe măsura exigenţelor clienţilor, care vine cu servicii premium, produse personalizate, precum şi cu instrumente de economisire şi investiţii unice piaţă”,a declarat Oana Ilaş, Director General Adjunct Retail Banking.
Banca a anunţat în mai 2023 resegmentarea Premium Banking – Private Banking, în urma căreia clienţii Premium Banking din Bucureşti au acces la consultanţă personalizată oferită atât fizic, în patru sedii BT, cât şi la distanţă, prin Virtual Relationship Manager (VRM). În prezent, 20% din clienţii BT Premium Banking sunt în Bucureşti, iar 12%, în Cluj-Napoca, unde banca va deschide în a doua parte a anului o agenţie dedicată.