Amigo & Intercost, companie distribuitoare de băuturi din Odorheiu Secuiesc, judeţul Harghita, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 560 mil. lei, în creştere cu 7% faţă de anul precedent, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. Profitul net al companiei s-a ridicat la 15,5 milioane de lei, mai mic cu 15% faţă de anul precedent. Rezultatul a fost obţinut cu un număr mediu de 717 angajaţi.
Amigo & Intercost SRL este cea mai mare companie a Amigo Group, având ca obiect principal de activitate distribuţia de băuturi. Compania Amigo a fost înfiinţată în anul 1992 de antreprenorul Tibor Becze, cu activităţi de producţie a băuturilor alcoolice.
În 2000, compania a fuzionat cu o firmă competitoare, Intercost, creând astfel grupul Amigo & Intercost. Grupul Amigo include companiile Amigo SRL, Amigo & Intercost SRL şi Harghita Retail SRL, potrivit unor informaţii furnizate anterior de oficialii Amigo Group. Compania distribuie atât mărcile proprii ale Amigo, cât şi branduri ale unor producători precum Jidvei, Heineken, Cricova, Alexandrion, Prodal’94, Angelli sau Cramele Recaş.