Libra Internet Bank introduce serviciul de inteligenţă artificială generativă în aplicaţia de mobile banking, prin care oferă informaţii în format audio şi text despre conturile şi tranzacţiile, depozitele şi creditele clientului, precum şi alte analize şi informaţii despre produsele şi serviciile din oferta băncii.
Inteligenţa artificială generativă are capacitatea de a înţelege solicitările unei persoane, inclusiv când acestea sunt exprimate în limbajul uzual şi se comportă precum un interlocutor uman, adaptându-şi răspunsurile în funcţie de context şi stilul conversaţiei.
”Libra Internet Bank a fost dintotdeauna una dintre cele mai inovatoare bănci din România, iar acum a venit momentul să introducem inteligenţa artificială generativă în tehnologiile noastre. Clienţii Libra sunt primii din România şi printre puţinii din Europa ce beneficiază de acest tip de serviciu în aplicaţia de mobile banking”, a declarat Cristina Mahika-Voiconi, Director General Libra Internet Bank.
Serviciul de inteligenţă artificială generativă are capacitatea de a realiza sinteze cum ar fi, de exemplu, plăţile realizate către un anumit comerciant, încasările dintr-un interval de timp selectat sau caracterizări personalizate ale comportamentului de consum al clientului, bazate pe istoricul de tranzacţii.