Lensa, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de optică din România, a înregistrat anul trecut venituri de peste 207 milioane de lei, în creştere cu 54%, şi a ajuns la o retea de 81 de magazine, după ce a deschis 47 de unităti noi în cursul lui 2023. Dintre noile magazine, 42 sunt pe teritoriul României, 4 unităţi în Chişinău şi unul la Sofia, Bulgaria.
”După 11 ani de existenţă, ne bucurăm că am reuşit să ajutăm peste 2 milioane de români, oferindu-le consultaţii optometrice gratuite. Fiecare pereche de ochelari achiziţionată şi fiecare zâmbet pe care l-am adus în vieţile a sute de mii de clienţi reprezintă un motiv de satisfacţie şi un imbold să ne îmbunătăţim permanent.”, a declarat Daniel Crăciun, CEO şi fondator Lensa.
Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, prezent acum în 36 de oraşe ( Bucureşti, Alba Iulia, Arad, Bacău, Baia Mare, Baloteşti, Bârlad, Brăila, Braşov, Buzău, Călăraşi, Constanţa, Cluj, Craiova, Deva, Drobeta Turnu Severin, Focşani, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piatra Neamţ, Piteşti, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Roman, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Suceava, Târgovişte, Târgu Mureş, Timişoara, Tulcea, Voluntari, Zalău).