Dr. Leahu, brandul de clinici stomatologice creat de medicul Ionuţ Leahu în urmă cu 14 ani, trece printr-un proces de rebranding şi va prelua numele reţelei Regina Maria, care a cumpărat 51% din acţiunile companiei în 2023. Noul brand va fi Regina Maria Dental Clinics, începând cu jumătatea lunii mai.
Mutarea vine la un an de la intrarea în acţionariat a reţelei Regina Maria, în iunie 2023, fiind prima achiziţie a operatorului medical în zona stomatologiei. De asemenea, a fost prima achiziţie în care reţeaua Regina Maria nu a preluat pachetul integral de acţiuni, ci puţin mai mult de jumătate. Restul de 49% din acţiuni au rămas la fondatorul clinicilor dentare, medicul Ionuţ Leahu, care a rămas implicat activ în dezvoltarea companiei.
Medicul Ionuţ Leahu şi-a propus să integreze medicina dentară şi cea generală, având în vedere că în cabinetele stomatologice medicii găsesc şi alte probleme la pacienţi, în afară de cele dentare. În aceeaşi măsură, şi problemele dentare pot genera anumite afecţiuni, astfel că cele două domenii se întrepătrund.
Amprenta clinicilor dentare Dr. Leahu cuprinde 19 clinici în ţară, în 13 oraşe, având astfel cea mai extinsă prezenţă din piaţa de profil. Clinicile Dentare Dr. Leahu au înregistrat în 2022, cel mai recent an pentru care există date publice, venituri cumulate de 132 milioane lei, în creştere cu 31% faţă de anul 2021.