Retailerul online eMAG lansează un nou shop-in-shop cu produse pentru îngrijirea părului, aparate de styling şi produse de make-up – Hair & Make-up Shop. Noul shop-in-shop cuprinde peste 80.000 de produse, atât de la branduri mass-market, cât şi branduri profesionale, au transmis reprezentanţii companiei.
”Produsele de îngrijire şi înfrumuseţare s-au aflat anul trecut în top 3 al celor mai populare categorii comandate online la nivel european, potrivit Eurostat, iar România nu face excepţie. Cu ajutorul Hair &Make-up shop venim în sprijinul clienţilor pentru a le facilita alegerea produselor pentru îngrijirea părului şi a tenului. Aici vor găsi mai uşor articolele potrivite personalităţii lor, dar şi instrumentele de care au nevoie pentru a-şi crea, simplu şi rapid, propria poveste de frumuseţe”, a spus Simona Şahîn, Demand Fashion & Beauty Director eMAG România, Ungaria şi Bulgaria.
Deşi în noul shop-in-shop cele mai multe dintre produse răspund mai bine nevoilor de îngrijire ale femeilor, noua zonă de experienţă cuprinde şi o secţiune cu 10.000 de produse destinate bărbaţilor, potrivit reprezentanţilor eMAG.
Hair & Make-up Shop este cel de-al nouălea shop-in-shop lansat de eMAG în ultimele luni, după Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers & Shoes Shop, Toys Shop, Christmas Shop, Pet Shop şi Garden Shop.