Maspex România, producătorul unor branduri precum Tymbark, Salatini, Bucovina şi Arnos, a terminat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 1,15 miliarde de lei (234 mil. euro), în creştere cu peste 12% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.
Astfel, compania continuă şirul creşterilor pe plan local, iar de aproape două decenii cifra de afaceri a producătorului este pe o pantă ascendentă. La nivel de câştiguri, Maspex România a avut în 2023 un profit net de 153,6 milioane de lei, mai mare cu circa 34% faţă de anul precedent.
În România, Maspex are un portofoliu extins de produse, de la băuturi răcoritoare, apă minerală naturală, cafea instant, snacksuri, paste şi cereale, ketchup, conserve de tomate şi dulceaţă, dar şi băuturi alcoolice. Printre brandurile companiei se află Tymbark, Tedi, Nestea, Bucovina, La Festa, Salatini, Arnos, dar şi mărci nou intrate în portofoliu precum Vălenii de Munte (ketchup, conserve), Zubrówka (vodcă).
În 2022, compania a lansat brandul Vălenii de Munte, accesând piaţa de ketchup, piaţa conservelor pe bază de roşii şi segmentul produselor pe bază de fructe. În plus, pe finalul anului 2022, compania a intrat pe piaţa băuturilor alcoolice aducând în România brandul polonez Vodka Zubrówka.
În fabrica din Vălenii de Munte Maspex produce sucuri (Tymbark, Tedi, Ciao), produse instant (La Festa), snacksuri dulci şi sărate (Salatini, Rollini d’Oro) şi paste (Arnos), dar şi alte produse alimentare, iar în fabrica din Vatra Dornei este îmbuteliată apa Bucovina.
De asemenea, grupul mai deţine o unitate de producţie în Giurgiu. în plus, compania mai are în portofoliu şi brandul Nestea, conservele de peşte Nemo, dar şi produse din roşii Vălenii de Munte. Grupul Maspex mai deţine şi compania Rio Bucovina, care în 2022 a avut o cifră de afaceri de 143 mil. lei.