OTP Bank desfăşoară o nouă campanie în perioada 15 aprilie – 28 iunie, prin care oferă pachete de produse şi servicii fără costuri de administrare, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii.
”Consumul de servicii bancare online continuă această tendinţă de creştere puternică, odată cu creşterea numărului de clienţi care adoptă şi migrează treptat către zona digitală, generând noi recorduri de tranzacţii. Campania cu zero costuri este modul în care noi susţinem an de an această nevoie a clienţilor noştri pentru soluţii bancare eficiente. Astfel, vrem să îi asigurăm că pe parcursul procesului de vânzare în care suntem implicaţi experienţa lor bancară nu se va schimba, iar până la finalizarea tranzacţiei suntem concentraţi pe furnizarea de soluţii bancare eficiente şi accesibile”, a declarat Roxana Hidan, director general adjunct şi coordonator al Diviziei de Afaceri, OTP Bank România.
În cadrul campaniei Primăvara cu OTP Lejer şi ZERO costuri, desfăşurată în perioada 15 aprilie-28 iunie, clienţilor le este oferit pachetul de produse şi servicii bancare OTP Lejer, care include multiple beneficii: conturi curente fără comisioane, card de debit fără costuri, retrageri numerar nelimitate fără taxe la orice ATM din România, precum şi primele două retrageri lunare gratuite de numerar de la orice ATM din străinătate. În plus, nu există costuri de administrare pentru SmartBank şi OTPdirekt, iar alertele SMS pentru primirea de bani sau efectuarea plăţilor cu cardul, mobilul sau prin OTPdirekt sunt şi ele gratuite. Clienţii noi persoane fizice care doresc să beneficieze de avantajele campaniei pot aplica direct în sucursalele OTP Bank până pe 31 mai 2024 sau online până la data de 28 iunie 2024. Tot până la 28 iunie, clienţii trebuie să încaseze minimum 100 de lei în contul curent în lei deschis în cadrul pachetului. Pentru a beneficia de avantajele menţionate, clienţii trebuie să îndeplinească condiţiile de deschidere a pachetului şi de încasare conforme cu regulamentul campaniei.