Compania Coralia Com din Sighişoara, judeţul Mureş, controlată de antreprenorii Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe, a raportat pentru 2023 o cifră de afaceri de aproximativ 70 mil. lei (14,1 mil. euro), în creştere cu 8,1% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor. Compania a încheiat anul 2023 cu un profit net de 2,2 mil. lei (448.000 de euro), mai mare cu 35,7% faţă de anul precedent, când Coralia Com a avut un câştig net de 1,6 mil. lei (331.000 de euro), conform datelor publice.
Retailerul din Sighişoara a ajuns anul trecut la un număr mediu de 155 de angajaţi. Reţeaua Coralia Market deţine 10 magazine de proximitate situate în principalele cartiere ale municipiului Sighişoara, în localităţile Albeşti şi Daneş, dar şi o platformă online pentru vânzări. În afară de reţeaua de retail, Coralia activează şi în zona de distribuţie, asigurând aprovizionarea diverselor magazine din localităţile din judeţul Mureş, şi parţial din judeţele învecinatate
Compania colaborează cu 26 de furnizori, printre care Perla Harghitei, Coca-Cola, Roshen, Chio, Stella Pack, Ciumbrud, Râureni sau Derpan. Coralia dispune de un parc auto de autourisme, autoutilitare, camioane şi tiruri cu care acoperă toate canalele de distribuţie: retail, HoReCa şi en gros. Coralia are două depozite situate în Târgu-Mureş şi în Sighişoara, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei.
Povestea Coralia a început în urmă cu 28 de ani, atunci când doi prieteni din copilărie, Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe, s-au asociat şi au pus bazele companiei Coralia Com, cu principal domeniu de activitate comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun. Activitatea de bază cu care au început businessul a fost comerţul angro, care ulterior s-a transformat şi în activitate de distribuţie.
Ulterior, activitatea companiei s-a extins şi în retail, mai ales că exista deja depozitul care putea oferi marfă magazinelor proprii. Cei doi antreprenori au intrat şi pe segmentul de producţie, investind în 2010 în fabrica Oblio care realizează şerveţele şi hârtie igienică pentru segmentul HoReCa şi pentru consumatorii casnici. Brandul sub care fabrica produce este Soffy, iar producţia este operată pe compania Oblio Com, cu afaceri de 38 mil. lei în 2022, potrivit site-ului Ministerului Finanţelor.