Grupul Alexandrion investeşte într-un concept de magazine şi hoteluri, care se adresează românilor cu venituri de 1.000-1.500 euro, care vor să consume băuturi fine, precum single malt, brandy sau rom, în oraş, la preţuri accesibile şi să aibă parte de entertainment, cum ar fi vizionarea unui meci de fotbal sau muzică live.
”Am început un nou model de business, prin care vrem să deschidem magazine şi hoteluri Alexandrion Experience pentru a rezolva problema consumului de băuturi la preţuri accesibile în anumite locaţii. Am început în São Paulo şi a fost reuşit, iar la fel a fost şi în Atena şi în Cipru, iar acum ne dezvoltăm în România”, a spus Nawaf Salameh, fondatorul şi preşedintele Alexandrion Group, în cadrul unei conferinţe de presă privind planurile de dezvoltare.
”Vizităm des Franţa, Germania, Italia sau Spania, iar acolo, în baruri, au adaos de 20-30%, noi de şase ori mai mare decât preţul dat distribuitorului. Eu vreau să vând fără adaos şi, totodată, să le dau şi celor care au baruri fără adaos sau cu adaos mic şi astfel să îi susţin să facă entertainment, să difuzeze un meci, de exemplu, şi să atragă clienţi. Eu cred că acest model poate să se dezvolte, pentru că merge la nivel global”, a subliniat Nawaf Salameh.
Alexandrion a deschis o locaţie în zona Aurel Vlaicu din Capitală şi antreprenorul spune că în aceasta consumatorul poate intra fie doar să cumpere o băutură, fie să rămână şi se bea şi să mănânce. Salameh a spus că vrea să deschidă astfel de locaţii în toată România.
”În Bucureşti este nevoie de cel puţin 20, dar problema este că nu găseşti spaţii, din păcate. Iarna trebuie să ai terasă, că oamenii vor să stea acolo, iar la noi e greu să găseşti spaţii cu terase, că se obţin greu aprobări”, a explicat acesta.
Acum, compania are patru locuri în care va construi hoteluri de la zero, Alexandrion Experience, unde am luat terenuri: Constanţa, Braşov, Bucureşti şi Otopeni. De asemenea, vor mai deschide în Cluj-Napoca şi Iaşi.