Fly Music a încheiat anul 2023 cu o creştere de 14%, ceea ce duce businessul la circa 44 mil. lei, potrivit Ziarului Financiar. Antreprenorul Florin Fodor, care în urmă cu aproape două decenii a pus bazele reţelei de magazine de instrumente muzicale Fly Music, alături de soţia sa, Liliana Fodor, vrea să se extindă şi mai mult în Europa, cu un magazin online unde să comercializeze produsele. O primă încercare a fost în Ungaria, în urmă cu doi ani, o piaţă care a crescut semnificativ.
”Am avut o schimbare de strategie anul trecut în ceea ce priveşte magazinul din Ungaria, am avut o creştere de 300% acolo, site-ul s-a poziţionat mult mai bine, l-am tradus complet, clientul din Ungaria vede site-ul în limba lui, cu toate serviciile. A fost o creştere pentru că şi noi am abordat altfel promovarea”, a spus Florin Fodor, citat de ZF.
Chiar dacă vânzările din zona europeană sunt încă mici, potenţialul există, iar cu o strategie bine pusă la punct şi cu traducerea completă a site-ului, antreprenorul crede că poate creşte. Cele mai mari pieţe pentru instrumentele muzicale sunt Germania şi Franţa. Concurenţa este însă una importantă, mai ales în aceste ţări.